Sidor

måndag 13 juni 2011

Äsch, man är väl inte sämre än att man kan ändra sig.............igen


Tyckte väskan kändes lite "osmidig" med den påsydda jeansfickan så nu är den bortsprättad. Den har tillräckligt med fickor ändå, två stora på utsidan och 2 inuti + nyckelband. Magnetknapps-stängning.
Numera är det blixtlåsstängning och ett "pärlband" för att snabbare kunna öppna och stänga blixtlåset.


Nu blir det inga fler ändringar för äntligen är jag riktigt nöjd.
Detta skulle ju bara bli en provväska innan jag ville klippa i det "riktiga" tyget som jag hade tänkt mig från början.
Men gillar denna skarpt så jag sliter nog på den här ett tag först innan jag syr en till.



3 kommentarer:

  1. Yes,baby..
    Du sa det själv...blev ju mycket snyggare nu.
    den var ju långt i från ful förut-nu blev den ju PERFEKT Ser att kameran o symaskinen fått jobba på. L8

    SvaraRadera
  2. Den blev mycket snyggare utan fickan...helt klart!

    SvaraRadera
  3. Kul att sy av jeanstyg! Snyggt utan fickan!

    SvaraRadera