Sidor

måndag 31 januari 2011

"Pruttotyp"

När Agneta E häromdan skrev om sin sminkväska blev jag påmind om en idè jag kom på för längesen, men som vanligt  med mitt "teflonminne" så försvann även den idèn nästan lika fort som den dök upp.
Men nu skyndade jag mig testa min variant av sminkväska, snabbt gick det och perfekt blev den inte men nu har jag i alla fall en "pruttotyp" och med lite finjusteringar kan den kanske få betyget G i alla fall.

Tack Agneta för att du påminde och inspirerade mig.

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Din lilla sminkväska ser så söt ut! Gillar rosetten ("Rosifetten" som Simon sa förut) mycket!!

    SvaraRadera
  2. Lika söt som Ängeln där bakom.
    kram L8

    SvaraRadera
  3. Så söt din sminkväska är med rosetten.
    Jag såg att du inte kunde se det trasiga på mitt täcke. Om du klickar på bilden (jag har lagt till det i bloggtexten nu) så ser du tydligt att en hel remsa har ramlat bort på den gula sidan.

    SvaraRadera
  4. så söt och for en fin idee til sminkveska inte bara dom vanliga, den kan ju bli en selskapsveska också

    kram från audi

    SvaraRadera